zondag 12 januari 2014

Flapperende Handschoenen en een Wolk vol Hondepoep

De boog kan niet altijd gespannen staan, zoals het oude Chinese werkwoord al zegt. Een gezegde is voorbij en onzin ligt onder de drempel uit de loer. Dit gezegd hebbende wil ik voortgaan met het tonen van een eerste heuse youtube-video geproduceerd in eigen beheer. De kosten hoop ik via de advertenties weer terug te verdienen, maar af en toe moet je als regisseur en artiest een creatieve gok durven wagen. Ik wens de toeschouwer alvast veel plezier met deze onderstaande veertien seconden:



En omdat ik de laatste week meer in creatieve stromen pulseer, laat ik nog eens een prachtproductie zien, die ik vannochtend op de gevoelige digitale plaat heb weten vast te leggen. Het lijkt soms wel een scene uit Lord of the Hobbits.

Een scene die zich afspeelde in de bossen ten Zuiden van Nijmegen op 12 januari 2014
Na al die Hobbits en handschoenen wordt het tijd voor ouderwetse poephumor. In de vorige bijdrage stonden we al even stil bij een stokje in een hoop paardepoep (1). Dit keer richten we onze aandacht op een ongekend gezellige en uiige video van het Sesamstraatfront. Het is al een klassieker, maar misschien is hij desondanks toch aan je aandacht ontsnapt.


En om deze blog van vandaag af te sluiten zou ik je nog willen aanraden even enkele minuten te kijken van de onderstaande kraker van Theo Maassen met een prachtige video over niets minder dan Coca Cola: enjoy!


NOTEN
(1) http://mooiegedachten.blogspot.nl/2014/01/de-verhangen-kabouter-en-de-bestokte.html


Geen opmerkingen:

Een reactie posten