vrijdag 8 maart 2013

De Pantoffelhagedis

Omdat ik merkte dat ik wat koude voeten begon te krijgen, heb ik mijn pantoffels eens opgezocht, en toen ik ze zo zag staan, dacht ik: die zien er eigenlijk toch ook wel erg charmant uit, die pantoffels van mij. Het duurde dan ook niet lang of ik zag mezelf een foto maken van mijn pantoffels.

Een ogenschijnlijk gewoon paar standaardpantoffels
Omdat het toch altijd wel leuk is om een combinatie te maken met iets anders, leek het me interessant om er een reptiel bij te pakken, niet van de planeet Aradius (1), maar eentje die je gewoon op Aarde kunt aantreffen: een hagedis met een mooi broekje aan met schoenen, helaas niet met pantoffels.

Een Ceramiek hagedisje met guitig schubbroekje en
goedgepoetste zwarte schoenen (2)
NOTEN
(1) Voor meer over een droge boom op Aradius zie: http://mooiegedachten.blogspot.nl/2013/03/over-de-planeet-aradius.html. Hieronder ook nog een shot van een reptiel op deze planeet:


(2) http://www.etsy.com/listing/97953307/vintage-figurine-kafka-esque-surreal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten